FAQ - časté otázky

Tu nájdete odpovede na vaše najčastejšie otázky. Odpovede sú pre ľahkú orientáciu rozdelené do jednotlivých segmentov.

Objednávky

Obsah s možnosťou zbalenia

Kedy obdržím svoju objednávku?

Pri každom produkte je uvedená aktuálna dostupnosť každého variantu. Vyberte si požadovanú farbu, veľkosť a uvidíte, či je skladom. Skladové položky objednané do 10:00 odosielame dopravcom v rovnaký deň.

Keď produkt nie je skladom a máme ho naplánovaný vo výrobe, zobrazí sa aktuálny termín, v ktorom sme schopní produkt ušiť.

Produkty, ktoré nie sú skladom a nie sú naplánované vo výrobe, nie je možné aktuálne objednať.

Aký je status mojej objednávky?

Prihláste sa do účtu na našich stránkach. Tam v záložke objednávky uvidíte aktuálny status každej objednávky. Na prihlásenie je nutné použiť email, ktorý ste zadali pri objednávke. Heslo na prihlásenie obdržíte na zadaný email.

Doprava

Obsah s možnosťou zbalenia

Ponúkate dopravu zadarmo?

Cena dopravy je závislá od počtu objednaných kusov, vybraného dopravcu, celkovej hmotnosti a celkovej hodnoty zásielky. Preto presný výpočet ceny dopravy získate vždy v pokladni pred dokončením vašej objednávky.

Aké sú dodacie termíny dopravcov?

Zásielkovňa (Packeta):

  • zásielka je doručená na výdajné miesto za 1-2 dni od odoslania

GLS:

  • zásielku doručí kuriér za 2-3 dni od odoslania

Platba

Obsah s možnosťou zbalenia

Dostupné platobné metódy

Objednávku možno zaplatiť platobnou kartou.

Môžem platiť dobierkou?

Ospravedlňujeme sa všetkým slušným zákazníkom, ale platbu na dobierku sme boli nútení zrušiť kvôli rozmáhajúcemu sa nešváru nevyzdvihnutých zásielok.

Vrátenie produktu

Obsah s možnosťou zbalenia

Ako odstúpiť od zmluvy?

Garantujeme možnosť odstúpenia od zmluvy do 14 dní od obdržania tovaru. Návod ako postupovať pri vrátení produktu tu.

Do kedy môžem tovar vrátiť?

Tovar je možné vrátiť do 14 dní od jeho obdržania. Možnosť vrátenia sa nevzťahuje na produkty, ktorých veľkosť bola upravená na žiadosť kupujúceho.

Je možné vrátiť tovar cez Zásielkovňu?

Objednávky je možné vrátiť aj prostredníctvom spätnej zásielky cez Zásielkovňu.Pri odovzdaní balíka na pobočkách Zásielkovne nič nehradíte. Poplatok za Zásielkovňu 4 €, Vám odpočítame z sumy, ktorú Vám budeme vracať. V prípade záujmu o využitie tejto možnosti kontaktujte naše zákaznícke oddelenie.

Ako informovať o vrátení produktu on-line

Nechcete sa zdržiavať? Využite zjednodušený postup vrátenia tovaru:

  • prihláste sa do vášho účtu na našich stránkach - použite email z vašej objednávky, heslo pre prihlásenie obdržíte na tento email
  • v záložke objednávky si vyberte objednávku, ktorú chcete vrátiť
  • kliknite na "požiadať o vrátenie" a vyberte produkty, ktoré chcete vrátiť
  • inštrukcie na vrátenie obdržíte na váš email

Výmena produktu

Obsah s možnosťou zbalenia

Ako postupovať pri výmene produktu?

Nevyhovuje vám veľkosť, nesedí strih? Zakúpený produkt je možné vymeniť za iný.

Návod ako postupovať pri výmene produktu nájdete tu.

Úprava veľkosti na mieru

Obsah s možnosťou zbalenia

Chcem upraviť veľkosť. Ako postupovať?

  1. Na stránkach produktu si overte, či je u vybraného produktu možná úprava na mieru. Z dôvodu obmedzených kapacít je táto služba dostupná iba na vybrané produkty.
  2. Objednajte si produkt v našej konfekčnej veľkosti, ktorá vám podľa rozmerov bude sedieť najlepšie.
  3. Starostlivo zmerajte o koľko cm potrebujete veľkosť skrátiť alebo predĺžiť.
  4. Dohodnite sa s naším zákazníckym oddelením na vrátení produktu a úprave rozmerov.

Upravený produkt na mieru už nie je možné vrátiť. Prosíme preto o presné špecifikovanie vašej požiadavky na úpravu.

Naše oblečenie šijeme vo voľnejšom strihu a preto je vhodné produkt najskôr vyskúšať v našej štandardnej veľkosti. Zistíte ako vám sedí strih, či vyhovuje materiál aj farba produktu.

Aké rozmery ste schopní upraviť?

Upravujeme tieto rozmery, ktoré nevyžadujú zmenu strihu:

  • predĺženie alebo skrátenie dĺžky šiat, sukní a nohavíc
  • úprava dĺžky rázporku

Ako dlho trvá úprava veľkosti?

Úprava veľkosti je závislá na aktuálnom vyťažení našich kapacít. Minimálne potrebujeme 3 týždne, ale v hlavnej sezóne (máj – august) sa termíny predlžujú na 5-9 týždňov.

Prečo sme tak pomalí? - pretože predávame "slow fashion" a naše verné zákazníčky toho od nás chcú viac, než sme schopní stihnúť. Ďakujeme veľmi za trpezlivosť.

Môžem upravenú veľkosť vrátiť?

Oblečenie upravené na mieru podľa vašich požiadaviek nie je možné vrátiť. Venujte preto dostatočnú pozornosť správnemu zmeraniu a špecifikácii úprav, ktoré chcete vykonať.

Reklamácie

Obsah s možnosťou zbalenia

Ako postupovať pri reklamácii?

Pre reklamáciu tovaru v záručnej lehote postupujte nasledovne:

  • informujte emailom naše zákaznícke oddelenie
  • zašlite produkt späť do nášho skladu: Lotika, Krkonošská 479, 509 01 Nová Paka
  • do zásielky prosím priložte jasnú identifikáciu - vaše meno a číslo objednávky
  • vyjadrenie k reklamácii od nás obdržíte do 30 dní

Vrátenie peňazí

Obsah s možnosťou zbalenia

Kedy dostanem peniaze za vrátenú zásielku?

Pri odstúpení od zmluvy vám vrátime peniaze späť na platobnú kartu. Peniaze obdržíte do 14 dní od prevzatia spätnej zásielky.